Τετάρτη, Δεκεμβρίου 21, 2005

Τελευταία μέρα Θεσσαλονίκη για το 2005

Μπα τι λέει; Σήμερα δε λεμέ τίποτε για το 7-0, στο τάβλι, που λόγω της καλής μου καρδιά έγινε 8-4; Αλλά έτσι είναι μιλάμε όποτε θέλουμε και όποτε μας βολεύει!
Ε λοιπόν κυρίες και κύριοι η Isixiaa σήμερα έλαβε μαθήματα τάβλι από τον μεγάλο του αθλήματος Sotrek! :)


Όμως το καλό ήρθε λίγες ώρες αργότερα.
Δεν θα πω πολλά μονάχα θ’ αφήσω την εικόνα να μιλήσει...







θύμα:
αμάν βρε κοπέλα μου, μου ρίχνεις τον καφέ!
Isixiaa:
συγνώμηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

3 Σχόλια:

At 6:33 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος είπε...

Οντως τελευταια....Αλλα οχι μερα νυχτα....

Αματα...

Εκει να μεναμεεεεεεεεεεε,εκει να μεναμε...(κατα τα το εδω να μεινεις....)

Αντε βρε!!!!!!!Και του χρονου....

:)

 
At 8:20 μ.μ., Blogger Ησυχια είπε...

πέρασε η μέρα στη θεσσαλονίκη,αλλά δε με πειράζει...σε 13 μερούλες θα ξαναέρθω.χεχε..απειλή ήταν αυτο sotrek:P

όσον αφορά τον καφέε...πάλι ρεζίλι γίναμε..αφού όμως το είδες..δεν έφταιγα έγώωω......

ααα και στο τάβλι,απλά δεν ήμουν στις καλές μου,αντίθετα με εσένα που έφερες 800 διπλέες...grrrrrr

άντε άντε καλή αντάμωσηη...

 
At 1:10 π.μ., Blogger παλιός οδοιπόρος είπε...

καλη ανταμωση. . .

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική