Τρίτη, Φεβρουαρίου 14, 2006

τοκ τοκ τοκ τοκ τοκ τοκ τοκ .....

μετά απο λίγο καιρό χτυπάω την πόρτα του όμορφου αυτού και άτσαλου σπιτιού..πωπωπωπω..σκόνη...εντάξει εγώωω έλειπα γιατί είχα πήξει με τα διαβάσματα και το άγχοςς..ο συγκάτοικοςς?? ωωωχ ....ο συγκάτοικος μου χτύπησεε..γιαυτο και η σκόνη....δεν φτάνουν οι εξεταστικές έχουμε και τα "άτσαλα" παιχνίδια bowling που μας λαβώνουν...

εεε συγκάτοικεε...περαστικάαα... θα περάσει το πόδι βρεε..εδώ περνούν άλλα κι άλλα...
όπως κι αν έχει μη χάνεις τη δυναμή σου και το χαμόγελο σου...εξάλλου μείνανε 14 μέρες με τις χαζοπατερίτσες..
όλα θα πάνε καλάααα....σίγουρα...και μόλις γιατρευτείς θα βρεθούμε στο έντεχνο,θα κάτσεις αναπαυτικά στον καναπέ δίπλα στη τζαμαρία,θα παραγγείλεις σοκολάτα κι εγώ χυμό και θα σε σκίσω στο τάβλι..καιρός ο μαθητής να κερδίσει ξανά το δάσκαλο....

ανυπομονώ....... χεχεχε
και πάλι περαστικάαααααααααααααααααααααααααααα

*συγκάτοικοι στο όνειρο και στην τρέλαα...

άντε άντε μείνε ξαπλωμένος στον καναπέ με την κιθάρα αγκαλιά και θα αρχίσω εγώ τη φασίνα....να διώξω κάθε ίχνος σκόνης....

10 Σχόλια:

At 2:57 π.μ., Anonymous Ανώνυμος είπε...

Περαστικα σωτηρη.Αχ τι ατσαλο νιατο που σαι...

 
At 11:33 π.μ., Blogger παλιός οδοιπόρος είπε...

- Isixiaa φερε τις πατεριτσες..
- Isixiaa φερε νερο..
- Isixiaa φερε φερε μου μια χαρτοπετσετα..
- Isixiaa φερε τις παντοφλες..
- Isixiaa φερε κατι να φαω..

αααχ ωραιο πραμα να εισαι λαβωμενος και να σε υπηρετουν! :):):):)

περαν του αστειου..
ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας!
11 και σημερα! :)

καλημερα!

 
At 12:32 μ.μ., Blogger Areth είπε...

έτσι το λεμε?
άτσαλο νιάτο?
εγω το λέω νιάτο υπο την επήρρεια ρετσίνας...:Ρ

 
At 1:18 μ.μ., Blogger παλιός οδοιπόρος είπε...

Χρυσα μου ετσι ειπαμε να με εκθετεις;
εγω φταιω που σου τα λεω ολα.. :Ρ

ε λιγο η ρετσινα λιγο η περασμενη ωρα..ηρθε κι εδεσε η μπαλα με τον αστραγαλο! (τι το θελα το μποουλινγκ 1:30 το βραδυ..η μπλακ-λαιτ με μαρανε!)

 
At 4:43 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος είπε...

μα πού είσαι μικράκι μου???
Κ*

 
At 1:51 π.μ., Blogger Ησυχια είπε...

έφτασεεεεεεεεεε !!!!!!!!!!!!

και οι πατερίτσες και το νερό και η χαρτοπετσέτα και οι παντόφλες(τι να τις κάανεις?:Ρ) και το μαμμ...
έλααα...10 και σήμερα:Ρ

ρετσίνα εε? δεν το ήξερα...ώρα να μαζέψω το κρασί απο εδώ......

* το μικράκι είμαι εγώ...χεχε Κ* θα σου στείλω μηνυματάκι αύριο...

καλό ξημέρωμαα..

 
At 3:30 π.μ., Blogger νερα'ι'δάκι .... είπε...

Περαστικά!!!

 
At 3:46 π.μ., Blogger Pegasus είπε...

Σωτηράαααακηηη!

Έκανα μια άτσαλη κίνηση στο σκουάς και ένας μυης της μέσης από εκείνη την ώρα με έχει κάνει να σέρνομαι. Αχ, αχ...

Φαντάσου να έπαιζα κι εγώ με ρετσίνα στις φλέβες!

Ξαδερφούλα, θα μου φέρεις κι εμένα κανά ποτήρι νερό που δε μπορώ να σηκωθώ;

Περαστικά μας! ;)

 
At 5:09 π.μ., Blogger hopkins είπε...

Περαστικά Σωτηράκη! Άντε να γίνεις καλά να σε δούμε και από κοντά. Οι κιθαροβραδιές χωρίς εσένα είναι λειψές. :)

 
At 6:12 μ.μ., Blogger παλιός οδοιπόρος είπε...

να'σται καλα παιδια, θα περασει που θα παει..

μια χαρα τα λεει ο Σωκρατης:
"..Κρασάκι μου συχώρα με που σε κακολογάω
με πιάνει μαύρη ταραχή όταν σε συναντάω"

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική