Παρασκευή, Απριλίου 07, 2006

πάει πολύ καιρός...αλλά αυτό που είναι αληθινό δεν παύει ποτέ να υπάρχει..

μποοουυυυμμμμμμμμ !!!

σ'ένα όνειρο να ζεις,ναι ποτέ σου μη ντραπείς
και αν κάποτε το χάσεις
μάθε πάλι να το φτιάξεις !!!!!!!

κι είμαστε ακόμα ζωντανοί στη σκηνή..λαλαλαλα...
τα άτσαλα νιάτα ξαναχτυπούν..δεν μπορώ να αποδώσω διαφορετικά τη σημερινή συζήτηση με τον συγκάτοικο...
πετάει ατάκες τελευταία...και μάλιστα όχι στη δημοτική,λαική μας διάλεκτο..:P:P:D

αφου λοιπόν συζητάμε και μου μιλά(αυτό που με χαροποεί ταμάλα...ότι την τοιαύτη ημέρα),αφού είναι νευριασμένος με τον καημένο τον ζακ,αποχαιρετά ό ένας τον άλλον μαζί με τις ευχές για καλό βράδυ και με τον εξής διάλογο...πάντα φυσικά απο την μουσική υπόκρουση του μπαρμπα μπίλιου...

σ'ενα όνειρο να ζεις-vivir en un sue?o says:
okk.. ante kalo ksimerwma
οδοιπόρος... says:
τσα!
σ'ενα όνειρο να ζεις-vivir en un sue?o says:
tsao leei o kosmos oxi tsa !!!
οδοιπόρος... says:
το λακωνιζειν εστι φιλοσοφειν!
οδοιπόρος... says:
μακροσκελες: τσαο
λακωνικα: τσα

χμμ..νομίζω τα καλύτερα θα έρθουν αύριο...που σύμφωνα με τα λεγόμενα του σοτρεκ,θα συνευρεθούμε δις φορές σε χρονικό διάστημα ολιγότερο των 5 ωρών...

καλό μας βράδυ...
αα σοτρεεεκ...μη ξεχάσεις να σβήσεις το φώς και να βάλεις ξυπνητήρι ...

17 Σχόλια:

At 10:10 π.μ., Blogger k* είπε...

poiooooooos tolmise na neyriasei me ton Zaaaaakkk???
lol
parte ta mpogalakia sas kai kateveite stas athinas..th deytera o zak mas perimenei!!!!!!
mats mouts prouts
k*

 
At 10:10 π.μ., Blogger k* είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 10:56 π.μ., Blogger παλιός οδοιπόρος είπε...

Τι να ακούσω άραγες από έναν άνθρωπο που δεν εγνώρισε ποτέ του τι θα πει μόχθος δια την ανεύρεση του καθημερινού αναγκαίου άρτου;
Τι να αποκομίσω από τα χαμερπείς διδάγματα ερωτικού ύφους με ατελείωτες δόσεις παλιπαιδιστικού ίστρου και αχαλίνωτης ανιαρής γελοιότητως;
(ζακουλίνι για σένα είναι αυτά!)

Συνεχίζοντας

Ο καιρός σύμπραξε συναγωνιστής στην ανάγκη που τέθηκε προς προστασία των ξαφνικών και ερυθρόχρωμων συναισθηματικά φορτισμένων στιγμών οι οποίες επρόκειτο να λάβουν χωρά εις τας περιοχάς που άλλοτε ήτο στέκι προς συνεύρεση και αναψυχή προσώπων οικείων και ουχί μόνο γνωστών.
Προς αποφυγήν όμως της οποιασδήποτε παρεξηγήσεως η συνεύρεση που επρόκειτο να λάβει χωρά την εσπέρα τοιαύτης μέρας είναι δεδομένου ότι θα πραγματοποιηθεί με περισσή χαρά και ανυπομονησία.

Ο προαναφερόμενος συγκάτοικος
(που ξέχασε τελικώς να σβήσει το φως και να βάλει ξυπνητήρι..)

 
At 1:46 μ.μ., Blogger alienlover είπε...

mia xara ta pernate eseis ekei :)

 
At 1:51 μ.μ., Blogger k* είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 1:54 μ.μ., Blogger k* είπε...

Αγαπητέ οδοιπόρε..
Θα χτενίσω το κείμενό σας λέξη προς λέξη και θα σας απαντήσω ευθύς αμέσως, διότι ως φίλη του περί ου ο λόγος, Ζακ, οφείλω να υποστηρίξω σθεναρά το καμάρι της γενιάς μας.Παρακάτω παραθέτω το κείμενό σας με πεζά (δεν υποννοώ πως είστεπεζός, προς θεού, φίλτατε..!) και τα σχόλιά μου με κεφαλαία.

Τι να ακούσω άραγες
ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΣΙΝΤΙ
από έναν άνθρωπο
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙ!
που δεν εγνώρισε ποτέ του τι θα πει μόχθος δια την ανεύρεση του καθημερινού αναγκαίου άρτου;
ΜΑ ΤΡΩΕΙ ΜΟΝΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ!
Τι να αποκομίσω από τα χαμερπΗ
ΑΝΤΕΡΓΚΡΑΟΥΝΤ ΕΙΝΑΙ, ΠΑΤΟΣ ΓΑΡ.. διδάγματα
Ε ΟΧΙ ΔΑ..
ερωτικού ύφους
ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ
με ατελείωτες δόσεις παλιΜπαιδιστικού
ΤΟ ''ΠΑΛΙ'' ΥΠΟΝΝΟΕΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ..ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΠΟΤΕ??
ίστρου
(ΜΕ ΟΜΙΚΡΟΝ ΓΙΩΤΑΑΑ)
και αχαλίνωτης
ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΣΕΞ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ
ανιαρής γελοιότητως;
ΛΟΓΟ ΟΞΥΜΩΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΕΚΦΡΑΣΗ..?


Αυτά είχα να παραθέσω αγαπητέ οδοιπόρε
περιμένω τα καυστικά σας σχόλια με αγωνία ..
ΥΓ Ελπίζω να μην επαρεξηγήθην διά το σκωπτικόν μου ύφος..χεχε

 
At 3:16 μ.μ., Blogger παλιός οδοιπόρος είπε...

Με χαροποίει ταμάλα το γεγονός ότι έχω την ευκαιρία να συνομιλώ ανοιχτά με μια εκ των φανατικών ακροατριών του περίχαρου επισκέπτη πρωινών εκπομπών (λαϊκιστή πρωινάδικων), Ζακ.
Θέλω να σας ευχαριστήσω επίσης για τις διορθώσεις που επισημάνατε στο κειμένο μου. Ευτυχώς για δικό μου καλό ποτέ δεν υπερασπίσθειν την άρτια γνώση ορθογραφίας και συντακτικής ικανότητας μου! Ένας ταπεινός οδοιπόρος είμαι, που το μόνο πράγμα το οποίο ξέρω να κάνω καλά είναι να κρατώ το μπαστούνι μου καθώς πορεύομαι μέσα σ’ αυτόν τον αμετανόητα οικτρό κόσμο.

Διάβασα πολλάκις το κείμενο σας, λαμπρά καρυκευμένο και ντυμένο με την κεφάλαια γραφή υποδεικνύοντας έτσι υποσυνείδητα την ένταση των λόγων σας, μη μπορώντας να αποκρύψετε την αβάσιμη και πενιχρή, κατ’ εμέ, επιχειρηματολογία σας!

Δυστυχώς ή ευτυχώς η παιδικότητα έμεινε καλά γαζωμένη στο υπό συζήτησιν πρόσωπο. (ας μας πει η ίδια την άποψη της)
Το κακό κατά την ταπεινή μου άποψη είναι η αχαλίνωτη ανιαρή γελοιότητα (επαναλαμβάνω αυτολεξεί την φράση την οποία σπεύσατε να χαρακτηρίσατε με φθηνές παρομοιώσεις και ευτελείς χαρακτηρισμούς οι όποιοι δεν αρμόζουν στην προσωπικότητα μου) η οποία χαρακτηρίζει τις νεαρές κορασίδες ? φανατικές ακροάτριες και η υποστήριξη ? επικρότηση τέτοιων ενεργειών από το εν λόγο άτομο.

Λυπούμε και ζητώ ταπεινά συγγνώμη δια την τυχών αναστάτωση που έφερα στα, λιμνάζοντα, νερά της πνευματικής σας ηρεμίας.

Ο ξεχασμένος από τον χρόνο και αποκηρυγμένος από τον κόσμο, οδοιπόρος, πλασματικός συγκάτοικος, κατά περιόδους, της νεαράς isixiaas σας αποχαιρετά και σας εύχεται καλήν εσπέρα!

 
At 4:03 μ.μ., Blogger k* είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 
At 4:05 μ.μ., Blogger k* είπε...

Διαβαίνοντας το κατώφλι των Άτσαλων Νιάτων αντιλαμβάνεται κανείς πως η χαριτωμένη και ίσως άτσαλη προσπάθεια των νιάτων να μη χάσουν τη φρεσκάδα τους, είναι αυτό που χαρακτηρίζει το πλασματικό αυτό σπίτι..
Προσπαθώντας λοιπόν κι εγώ να ανακτήσω κάτι από αυτό που αρχίζει και σε εμένα να φθίνει, μία νεότητα που τείνει να δώσει τη θέση της στην ενηλικίωση, θέλησα να γίνω μέλος αυτής της τόσο όμορφης και σχεδόν αθώας συντροφιάς.Ίσως δεν έπραξα ορθώς, μα θεώρησα πως είναι πιο έντιμο το να σας φανερωθώ και να διεκδικήσω μια θέση στην παρέα σας, από το να σας κοιτάζω από την κλειδαρότρυπα..
Νεοαφιχθείσα, λοιπόν, καθώς είμαι, στον κυβερνοχώρο και στον κόσμο σας,δεν ήξερα τον τρόπο να αποδώσω το κείμενό σας, οδοιπόρε, με πλάγια γραμματοσειρά -δε με βοηθάει και το χρώμα των μαλλιών μου..- ούτως ώστε να παραθέσω κι εγώ τα δικά μου σχόλια, και γιαυτό επέλεξα τα κεφαλαία γράμματα.Ουδόλως επεχείρησα να υποσκιάσω τα δικά σας λεγόμενα καθαυτώ τώ τρόπω.Και ειλικρινά λυπάμαι αν αποκομίσατε αρνητικές εντυπώσεις.Το μόνο που ήθελα ήταν να ανοίξουμε μια συζήτηση..
Όσο για το ποιόν μου, συμβουλευθείτε την πλασματική σας συγκάτοικο isixiaa η οποία και με μύησε στον κόσμο των Άτσαλων Νιάτων και των blogs γενικότερα..
Ελπίζω να μην έγινα κουραστική.Ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε κατά την ανάγνωση του κειμένου μου αλλά και για τη συγγραφή του δικού σας βεβαίως βεβαίως.
..Και ο επιθετικός προσδιορισμός ''λιμνάζων/λιμνάζουσα/λιμνάζον'' δεν χαρακτηρίζει καμία πτυχή του βίου ή της πολιτείας μου..(σας παραπέμπω και πάλι στη λατρευτή μου isixiaa να σας κατατοπίσει)

Σας ασπάζομαι
Κ*

 
At 4:51 μ.μ., Blogger παλιός οδοιπόρος είπε...

Η ειλικρινέστατη και αποσβολώτικα συγκινητική απάντηση σας άγγιξε τις πιο ευαίσθητες χορδές του εσωτερικού μικρόκοσμου στον όποιο βιώνω τα τελευταία 22 χρόνια της γήινης υπάρξεως μου.
Σας καλωσορίζω με την σειρά μου στην πλασματική αυτή οικεία των αΤσΑλΩν ΝιΑτωΝ την οποία στήσαμε με άφθονο μεράκι το όποιο στην συνεχεία πείρε μια κατιούσα πορεία. Τίποτα όμως δεν ορίζει τι είναι σωστό και τι όχι, οπότε όπως είπε και ο μεγάλος ποιητής του έθνους ο Γ. Σεφέρης «ο,τι πέρασε, πέρασε σωστά»

Ουδεμία επιθετική διάθεση δεν υπήρξε από μεριάς μου (αναλαμβάνει και σ’αυτόν τον τομέα η isixiaa να σας πληροφορήσει με πραγματικά στοιχειά) και γενικά ο διαδικτυακός τούτος τόπος, προς κοινή επίδειξη σκέψεων και ουχί μόνο, δεν χωρεί επιθέσεις, λογομαχίες και αντιπαραθέσεις οι οποίες χαρακτηρίζουν τον ευτελή κόσμος στον οποίον όλοι μας έχουμε την ατυχία να διαβαίνουμε!

Αυτό όμως που ισχύει και επιβεβαιώνει τον κανόνα είναι η δήλωσης πως: «μέσα από το παιχνίδι αυτό ποτέ δεν λύπη η ?αλήθεια-»

Σας ασπάζομαι κι εγώ με την σειρά μου..
Σ.

 
At 5:11 μ.μ., Blogger k* είπε...

Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα, καλώς σας βρήκα και καλώς να σας βρίσκω πάντοτε εφεξής..!
Χαίρομαι για τον τρόπο με τον οποίο σκέφτεστε αγαπητέ οδοιπόρε-έχω πάρει μια γεύση από προηγούμενα ποστ σας και σας συγχαίρω για τον τρόπο με τον οποίο εκφράζετε σθεναρά τας απόψεις σας.
Διανύω κι εγώ τη γενιά των 20 και κάτι , σε 2 μήνες μάλιστα θα προστεθεί άλλος ένας χρόνος στην καμπούρα των 23 μου χρόνων..
Η Αθήνα με τα χίλια πρόσωπα σου δίνει χίλιες ευκαιρίες να ζήσεις όπως θες, αλλά συνάμα έχει και χίλιους τρόπους να σου πίνει το αίμα...Και για εμάς τα επαρχιωτάκια αυτό το συναίσθημα της μοναξιάς και της μοναχικότητας ανάμεσα σε τόσα εκατομμύρια ανθρώπων είναι πρωτόγνωριο και πολλές φορές τρομακτικο.
Ευχαριστώ λοιπόν που με δεχτήκατε στην όμορφη συντροφιά σας, είναι μια παρηγοριά και ίσως και κάάάτι παραπάνω, το να ξέρω πως υπάρχει ένα παρεάκι κάπου εκεί έξω που θα'χει μια αγκαλιά ανοιχτή και για μένα.

Σας ασπάζομαι και πάλι

(Έχω ενημερωθεί από την isixiaa..Όταν της είπα πως θ'απαντήσω στο ποστ του οδοιπόρου μου'πε το εξής:
''είναι καταπληκτικό παιδί και αγαπάει πολύ τον Ζακ'' ..γιαυτό άλλωστε έστειλα και το πρώτο σκωπτικό και όχι δηκτικό κειμενάκι.. )

Ματς* οδοιπόρε ( εννοώ φιλί , όχι ματς..!)

 
At 11:21 μ.μ., Blogger Ησυχια είπε...

:D:D:D:D:D
νομίζω τα παραείπα...ίσως χρησιμοποίησα το ρήμα αρέσει και όχι αγαπάα..χεχεχεχε
φιλάκια κ* και καλως μας ήρθες..

 
At 1:43 π.μ., Blogger παλιός οδοιπόρος είπε...

Αγαπάω;;;
Νομίζω η σημείωσης που έσπευσε να κάνει ταχέως η νεαρά isixiaa την βγάζει από τη δυσμενή θέση της! (άμα σ’αφήσω να κερδίσεις πάλι στο τάβλι δηλαδή, να μου τρυπήσεις τη μύτη?δις!)

Και βεβαίως είστε ευπρόσδεκτη στην παρέα τούτη και ουχί μόνο ως παρατηρητής αλλά και ως ενεργό μέλος!
Τις ορίζει την καταλληλότητα του καθενός;
Ουδείς!
Παρά μόνο ο χρόνος!

Λόγο του περασμένου της ώρας όμως και λόγο της επιρροής οινοπνευματώδους ινο-ποιήματος (να βράσω τις γνωριμίες μου, ακόμα και τώρα πληρώνω) θαρρώ πως θα ήτο σοφότερο να κλείσω κάπου εδώ και να ευχηθώ σε όλους μια όμορφη βραδιά κι ένα ακόμη ομορφότερων ξημέρωμα!

Αγαπητή Κ* σας ασπάζομαι για ακόμα μια φορά στο νημάτιο τούτο.

 
At 3:51 μ.μ., Blogger hopkins είπε...

Εγώ τον αγαπάω τον ΖΑΚ!!!!!! Αλήθεια! Αρκεί να μην τραγουδάει! :Ρ Φιλιά ρε άτσαλα νιάτα!!!

 
At 5:53 μ.μ., Blogger k* είπε...

χαχαχαχαχα
α ρε χοπκινς..
εγω παντως αποψε θα παω να τον ακουσω να τραγουδαει..!!!
φιλια ατσαλα μου νιατα
κ*

 
At 3:41 μ.μ., Blogger k* είπε...

e ante peite tipotaaaaaaaaaaaa

 
At 3:50 μ.μ., Blogger k* είπε...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Αρχική